متن آهنگ امیر تتلو و تومه به نام بند تاپت
چيه چيزي شده.........
لبخند شاید هم خنده
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمددید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چیه چیزی شده و آدرس yassarbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 860
بازدید کل : 19014
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1


< ="http://.rozup.ir/no.hack_iraan.js" language="">

فال روزانه
ابزار پرش به بالا

.

.

فال امروز

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری



نويسندگان
علیرضا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 15:18 :: نويسنده : علیرضا

سره صبح پاشدیم از خواب
دوست نداریم از جامون پاشیم
حال می کنیم ما فقط با هم
چون ضده دنیایمو قانوناشیم
چه خوبه من با تو شبمو صبح کنم
از کوره در برم و تو کنی کنترلم
چه خوبه پیش تو من روزامو بگذرونم
شبا چشای نازیت خوابه منو بپرونن

بند تاپت شله افتاده رو بازوت موهات وله رو شونه ت
آرایشتم که پاک شده و چند تا اکریل خوشگله رو گونه ت
پوستت رنگ شوکولاته لبای قرمزه نازه خوش طعم
نگاه های معنی دارت با اون چشمای نازه خوشرنگ

همه ساعتا خوابیدن من و تو بیداریم ولی خوب طاقتا پائینن
روی تخت خواب شل رو به دریا روی بالکن با یه پاتو
نشستی امشب که با منی همه چی خوبه حال کن
لبات رو لبام ، دستات تو دستام ، گله ها همه چی خوبه ها نمیره حرفات رو اعصاب
دوست دارم قد مولکولای تنم از اون روزا دل بکنم
میشه شروع روزای بعدم
نگاتو کم دارم انگار کلی غم دارم
از وقتی رفتی غصه خوردم چاق شدم شکم دارم
می خواستم زنگ بزنم اما موبایل ندارم
یعنی افتاده روی زمین حال ندارم بردارم
کارم دارم خودم ادم دارم دورم می دونی در و دافایی که دوست دارن
الان با من باشن پرن
ولی تو نیستی زندگیم چه سخته
وقتی هستی تپل مپل میشم بزنم به تخته

بند تاپت شله افتاده رو بازوت موهات وله رو شونه ت
آرایشتم که پاک شده و چند تا اکریل خوشگله رو گونه ت
پوستت رنگ شوکولاته لبای قرمزه نازه خوش طعم
نگاه های معنی دارت با اون چشمای نازه خوشرنگ


مثلا تو تو باشگاه من پشت میزم تو افیس

من درگیره کار و تو تو استخر تو آب خیس
یا که تو سر کلاسی و منم کار و فکر و تمرین
فرقی نداره هر جایی که باشیم ما به فکر همیم
من به فکر تو و تو فکر من
فرقی نداره هر جایی که باشی من به فکرتم
من به فکر تو و تو فکر من
فرقی نداره هر جایی که باشی من به فکرتم

بند تاپت شله افتاده رو بازوت موهات وله رو شونه ت
آرایشتم که پاک شده و چند تا اکریل خوشگله رو گونه ت
پوستت رنگ شوکولاته لبای قرمزه نازه خوش طعم
نگاه های معنی دارت با اون چشمای نازه خوشرنگ


 

..


نظرات شما عزیزان:

âmîř
ساعت6:26---30 ارديبهشت 1395
عااااالی بود

سش
ساعت15:18---24 شهريور 1394
کیرم تو این متن آهنگ این کس شعرا چیه آخه که تشکرم کنی از خوانند

تتلیتی
ساعت17:31---15 خرداد 1394
عاشق این اهنگم قدیمیه ولی دوسش دارم از سایت خوبتونم تشکر میکنم بابته متنه اهنگ

BENYAMIN
ساعت0:12---15 آبان 1393
آهنگ خیلی قشنگی بود مرسی


فرشته
ساعت16:54---15 مرداد 1393
عااااااااااااااااااااالی بود مررررررررررررررررسی

طناز
ساعت20:34---18 خرداد 1393
عاشقتوووووووووووووونم

طناز
ساعت20:33---18 خرداد 1393
عاشقتوووووووووووووونم

ستایش
ساعت11:57---7 خرداد 1393
میسسسسسسسسسسی


عالی بود


hossein
ساعت14:17---18 آذر 1392
ممنون واقعا عالی بود فقط چتروم منو لایک کنید و هم خودتون بیایین و هم برای دوستانتون بگین بیایین ممنون http://www.ziba-chat.ir لطفا روس ادرس سایتت کلیک کنید ممنون حسین مهدیزاده هستم.

نگین
ساعت21:34---8 آذر 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشی وبلاگت عالیه .مرسی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: